Βιβλιογραφία
Προτεινόμενα συγγράμματα:
Μαριδάκη–Κασσωτάκη, Α. (2011). Παιδαγωγική Ψυχολογία. Αθήνα: Διάδραση
Slavin, R.E. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. (Ε. Εκκεκάκη, μεταφρ., Κ.Μ. Κοκκινος, Επιμ). Αθήνα: Μεταίχμιο<br\>Elliott, S., Krantochwill, T.R., Littlefield Cook, J., & Travers, J.F. (2008). Εκπαιδευτική Ψυχολογία. (Μετ. Μ. Σολαμαν, Φ. Καλύβα). Αθήνα: Gutenberg
Επιπλέον συνιστώμενη βιβλιογραφία και υλικό προς μελέτη:
Βιβλία - κείμενα:
Bredekamp, S., & Copple, C. (1998). Καινοτομίες στην προσχολική εκπαίδευση: Αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές στα προσχολικά προγράμματα. (Ε. Μαρκάκη, μεταφρ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. (Πρωτότυπη δημοσίευση, 1997).
Γεωργούση, Π. (1979). Παιδαγωγική Ψυχολογία. (Τόμ. Α΄και Β΄). Αθήνα: Φελέκη.
Ευκλείδη, Α. (1998). Γνωστικές παρεμβάσεις με στόχο την ανάπτυξη της σκέψης. Στο Λ. Μπεζέ (Επ.), Γνωστική Ψυχολογία και Εκπαίδευση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Fontana, D. (1996).Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς. (Μ. Λώμη, Μεταφρ.). Αθήνα: Σαββάλας. (Πρωτότυπη δημοσίευση, 1995).
Kamii, C., & Devries, R. (1979). Η θεωρία του J. Piaget και η προσχολική αγωγή. (Ε. Βασιλείου, Μεταφρ.). Αθήνα: Δίπτυχο.
Κουτσουβάνου, Ε. (1996). Η θεωρία του Piaget και παιδαγωγικές εφαρμογές στην προσχολική εκπαίδευση. Αθήνα: Οδυσσέας.
Μπασέτας, Κ. (2002). Ψυχολογία της Μάθησης. Αθήνα: Ατραπός.
Ντολιοπούλου, Ε. (1999). Σύγχρονες τάσεις της Προσχολικής Αγωγής. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Turner, P.H., & Hamner, T.J. (1994). Child Development and Early Education. Infancy through Preschool. Boston: Allyn & Bacon.
Φράγκος, Χ. (1977). Ψυχοπαιδαγωγική. Αθήνα.
Vygotsky, L.S. (1997). Νους στην κοινωνία. Η ανάπτυξη των ανώτερων ψυχολογικών διαδικασιών. (Α. Μπίμπου & Σ. Βοσνιάδου, Μεταφρ.). Αθήνα: Gutenberg (Πρωτοτυπη δημοσίευση, 1978).
Online readings:
http://www.literacyworks.org/mi/home.html (χρήσιμο για την κατανόηση της θεωρίας του Gardner)
http://www.slideshare.net/ccapozzoli/howard-gardner-35446 (χρήσιμες διαφάνειες για την κατανόηση της θεωρίας του Gardner)
http://www.spannj.org/BasicRights/appendix_b.htm (χρήσιμο για την αξιολόγηση των πολλαπλών μορφών νοημοσύνης του Gardner)
Άρθρα (Articles):
Bodrova, E., & Leong, D. J. (2005). High quality preschool programs: what would Vygotsky say? Early Education & Development, 16(4), 437-446.
Gardner, H., & Hatch, T. (1989). Multiple intelligences go to school: Educational implications of the theory of multiple intelligences. Educational Researcher, 18(8), 4-10.
Inagaki, K. (1992). Piagetian and post-piagetian conceptions of development and their implications for science education in early childhood. Early Childhood Research Quarterly, 7, 115-133.
Paur, J.L., & Cèbe, S. (1999). Η γνωστική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο: Γιατί, πώς, και με ποια αποτελέσματα; Ψυχολογία, 6 (3), 278-298.