Εμπνευστής και δημιουργός του μαθήματος ήταν ο Χρήστος Νικολάου, ο οποίος είχε στόχο την εξοικείωση των φοιτητών με μια νέα επιστήμη, την επιστήμη των υπηρεσιών και την εκπαίδευση τους σε μαθηματικά εργαλεία που αποσκοπούν στην μοντελοποίηση πολύπλοκων συστημάτων υπηρεσιών.
Οι παρατηρήσεις του στην προετοιμασία των διαλέξεων και η ενεργή συμμετοχή του στη διδασκαλία υπήρξε πολύτιμη όλα αυτά τα χρόνια που διδάσκεται το μάθημα.

Περιγραφή μαθήματος:

Το μάθημα περιλαμβάνει βασικές έννοιες της Επιστήμης των Υπηρεσιών. Παρουσιάζονται εισαγωγικές έννοιες της θεωρίας παιγνίων και της οικονομικής επιστήμης και εφαρμόζονται σε συστήματα υπηρεσιών με στόχο την κατανόηση και βελτίωση τους. Δίνεται έμφαση στη Νέα Οικονομία και στο πώς οι κοινωνικο-οικονομικές αρχές εφαρμόζονται σε σύγχρονα επιχειρηματικά μοντέλα που βασίζονται στη διαδικτύωση.


Περιεχομένα μαθήματος:
Μέρος Ι: Επιστήμη Υπηρεσιών
- Εισαγωγή
- Βασικές έννοιες οικονομικών των δικτύων
     Δίκτυα Υπηρεσιών
     Εφοδιαστικές αλυσίδες
- Εργαλεία
     Vensim

Μέρος ΙΙ: Μαθηματικά εργαλεία
- Επιχείρηση: Μικροοικονομική θεωρία
- Δίκτυο: Ανάλυση αλληλεπιδράσεων
     Θεωρία παιγνίων
     Εφαρμογές θεωρίας παιγνίων
     Δημοπρασίες

Λέξεις-κλειδιά: Service science, game theory, service systems, value

Ομάδα στόχος: Οι φοιτητές του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών.
Οι ενδιαφερόμενοι για τη θεματική περιοχή Πληροφοριακά Συστήματα.

Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 26 Μαΐου 2015, 11:02 AM