Ακούστε την ομιλία, μελετήστε τις γενικές διδακτικές σημειώσεις και συμπληρώστε τις ερωτήσεις.


  1. Ποιος είναι ο ορισμός της διερευνητικής μάθησης;
  2. Ποια η σημασία του επιστημονικού γραμματισμού των νέων για την κοινωνία μας;
  3. Τι είναι ο επιστήμονας ή ο επιστημονικός γραμματισμός;
  4. Αναφέρετε τέσσερις (4) ικανότητες ενός επιστημονικά γραμματισμένου ατόμου
  5. Αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους οι μαθητές χάνουν τον ενθουσιασμό τους για τις θετικές επιστήμες.
  6. Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα του χαμηλού επιστημονικού γραμματισμού των μαθητών;
  7. Ποια είναι οι τρεις βασικοί μαθησιακοί πυλώνες που αποκτούν οι μαθητές μέσω της διερευνητικής μάθησης και επιστήμης;
  8. Αναφέρετε τα έξι (6) βασικά στάδια στην επιστημονική διερεύνηση.
  9. Αναφέρετε πέντε (5) σκοπούς της διερευνητικής επιστήμης.
  10. Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που πρέπει να ξεπεράσει ο καθηγητής-μέντορας στην προσπάθεια του να εφαρμόσει την διερευνητική επιστήμη στην αίθουσα διδασκαλίας;
  11. Πώς μπορεί ο καθηγητής-μέντορας να αναπτύξει τις δεξιότητες της διερεύνησης ενός μαθητή;
  12. Ποια είναι τα επίπεδα της επιστημονικής διερευνητικής;
  13. Ποιο είναι το δυσκολότερο για τον μαθητή και γιατί;
  14. Ποια είναι τα δυο βασικά αποτελέσματα της επιστημονικής διερεύνησης;
  15. Τι εννοούμε με το ότι "Ο μαθητής κατανοεί την ουσία της επιστήμης”;
  16. Ποιοι είναι οι εξωγενείς παράγοντες μου μπορεί να εμποδίσουν την ανάπτυξη της επιστήμης;
  17. Αναφέρετε τις ικανότητες ενός μαθητή που κατανοεί την επιστημονική διερεύνηση.
  18. Πώς μπορεί να συμβάλει η πρακτική εργασία (hands-on) στην ανάπτυξη των διερευνητικών ικανοτήτων ενός μαθητή;
  19. Κάτω από ποιες συνθήκες μπορεί το αποτέλεσμα μιας διερεύνησης να προηγείται του ερωτήματος;
  20. Ποια είναι τα διαδοχικά βήματα για τη σωστή ολοκλήρωση ενός κύκλου στην επιστημονική μέθοδο;

Πηγές

NextGenerationScienceStandards

Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015, 5:13 PM