Δραστηριότητα 1Α
Ακούστε την ομιλία, μελετήστε τις γενικές διδακτικές σημειώσεις και συμπληρώστε τις ερωτήσεις.
- Ποιος είναι ο ορισμός της διερευνητικής μάθησης;
- Ποια η σημασία του επιστημονικού γραμματισμού των νέων για την κοινωνία μας;
- Τι είναι ο επιστήμονας ή ο επιστημονικός γραμματισμός;
- Αναφέρετε τέσσερις (4) ικανότητες ενός επιστημονικά γραμματισμένου ατόμου
- Αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους οι μαθητές χάνουν τον ενθουσιασμό τους για τις θετικές επιστήμες.
- Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα του χαμηλού επιστημονικού γραμματισμού των μαθητών;
- Ποια είναι οι τρεις βασικοί μαθησιακοί πυλώνες που αποκτούν οι μαθητές μέσω της διερευνητικής μάθησης και επιστήμης;
- Αναφέρετε τα έξι (6) βασικά στάδια στην επιστημονική διερεύνηση.
- Αναφέρετε πέντε (5) σκοπούς της διερευνητικής επιστήμης.
- Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που πρέπει να ξεπεράσει ο καθηγητής-μέντορας στην προσπάθεια του να εφαρμόσει την διερευνητική επιστήμη στην αίθουσα διδασκαλίας;
- Πώς μπορεί ο καθηγητής-μέντορας να αναπτύξει τις δεξιότητες της διερεύνησης ενός μαθητή;
- Ποια είναι τα επίπεδα της επιστημονικής διερευνητικής;
- Ποιο είναι το δυσκολότερο για τον μαθητή και γιατί;
- Ποια είναι τα δυο βασικά αποτελέσματα της επιστημονικής διερεύνησης;
- Τι εννοούμε με το ότι "Ο μαθητής κατανοεί την ουσία της επιστήμης”;
- Ποιοι είναι οι εξωγενείς παράγοντες μου μπορεί να εμποδίσουν την ανάπτυξη της επιστήμης;
- Αναφέρετε τις ικανότητες ενός μαθητή που κατανοεί την επιστημονική διερεύνηση.
- Πώς μπορεί να συμβάλει η πρακτική εργασία (hands-on) στην ανάπτυξη των διερευνητικών ικανοτήτων ενός μαθητή;
- Κάτω από ποιες συνθήκες μπορεί το αποτέλεσμα μιας διερεύνησης να προηγείται του ερωτήματος;
- Ποια είναι τα διαδοχικά βήματα για τη σωστή ολοκλήρωση ενός κύκλου στην επιστημονική μέθοδο;
Πηγές
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015, 5:13 PM