Δραστηριότητα 6Β
Η αξιολόγηση της προόδου των μαθητών
Οι σύντομες παρουσιάσεις στην τάξη από τους μαθητές και η συζήτηση των
θετικών και των σημείων που επιδέχονται βελτίωση αποτελούν μια πολύ καλή δραστηριότητα για να κατανοήσουν οι μαθητές τον τρόπο με το οποίο παρουσιάζεται η επιστημονική έρευνα. Η θέσπιση κριτηρίων για την αξιολόγηση των παρουσιάσεων διευκολύνει τη συζήτηση στην τάξη.
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε μερικά σημεία κλειδιά για μια επιτυχημένη παρουσίαση.
Συζητήστε με τους μαθητές σας ποια θα πρέπει να είναι τα κριτήρια αξιολόγησης μιας προφορικής παρουσίασης, αλλά και ποια θα πρέπει να είναι η βαρύτητα τους καθενός κριτηρίου που επιλέξατε. Στο αρχείο που ακολουθεί παρατίθενται ερωτήσεις για την αξιολόγηση μιας παρουσίασης που ίσως σας διευκολύνουν.
Κριτήρια Αξιολόγησης Προφορικών Παρουσιάσεων