• Βαμβακάς Βασίλης, Εκλογές και Επικοινωνία στη Μεταπολίτευση. Πολιτικότητα και Θέαμα, Αθήνα 2006, Σαββάλας.
  • Δεμερτζής Νίκος & Παναγιώτης Καφετζής, «Πολιτικός κυνισμός, πολιτική αλλοτρίωση και ΜΜΕ: η περίπτωση της Τρίτης Ελληνικής Δημοκρατίας», στο Λυριντζής Χρήστος, Ηλίας Νικολακόπουλοςς & Δημήτρης Σωτηρόπουλος (επιμ.), Κοινωνία και Πολιτική. Όψεις της Γ' Ελληνικής Δημοκρατίας, 1974-1994, Αθήνα 1996, Θεμέλιο, σσ. 174-218.
  • Κακεπάκη Μανίνα, «Αδιάφοροι ψηφοφόροι, αδιάφορη προεκλογική εκστρατεία; μια εμπειρική ανάλυση των βουλευτικών εκλογών του 2000», Ελληνική Επιθεώρηση Πολιτικής Επιστήμης, 2001, τχ. 17, σσ. 42-70.
  • Καφετζής Παναγιώτης, «Πολιτική επικοινωνία, πολιτική συμμετοχή και κρίση της πολιτικής. Η συνεισφορά μιας εμπειρικής έρευνας δύο φάσεων», Ελληνική Επιθεώρηση Πολιτικής Επιστήμης, 1997, τχ. 9, σσ. 168-178.
  • Papathanassopoulos Stylianos, «Election Campaigning in the Television Age: The Case of Contemporary Greece», Political Communication, 2000, 17 (47), σσ. 47-60.
  • Papatheodorou Fotini & David Machin, «The Umbilical Cord That Was Never Cut. The Post-Dictatorial Intimacy between the Political Elite and the Mass Media in Greece and Spain», European Journal of Communication, 2003, 18 (1), σσ. 31-54.

  • Τσίρμπας Γιάννης, Είκοσι Οκτώ Ημέρες. Εκλογές, Πολιτική Διαφήμιση και Ειδησεογραφία. Μια Ποσοτική Ανάλυση Περιεχομένου της Πολιτικής Επικοινωνίας στην Ελλάδα, Αθήνα 2007, Παπαζήσης. 

Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2015, 12:10 PM